sista november

HEjhejhej!
Herregud tiden bara rusar iväg, imorgon är det första december och bara EN vecka och en dag kvar tills jag ska till Thailand. Som sagt tiden bara rusar iväg. Spanskprov imorgon och Nk-redovisning på torsdag härligt med plugg eller?

Innan jag sätter mig med spanskan i timmar ska jag rota fram lite sommarkläder ur garderoben, som sagt är det bara drygt en vecka kvar till jag sticker, oooooomg. Jag längtar, bara en vecka kvar i detta överjävliga vädret!!!

MEnmen, som sagt plugget väntar. Slänger förmodligen in något inlägg under kvällen. PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Huur mkt ska du igentligen snacka om thailand? du skriver om det varje dag, är det den största höjdpunnkten i ditt liv eller?? tragiskt tösen:P

2010-11-30 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0