LÖRDAG

HEjhejhejhej, hur mår ni idag? jag mår bra. :) Just nu sitter jag vid min skoldator och installerar antivirus program och lite andra småsaker. Ska fixa mig nu också och sen bär det av till nova med pappa och småsyskonen. Pappa ska köpa sandaler (till thailand) , lycka till säger jag bara det är inte direkt säsong för det. Sen ska jag kolla på en sammetsklänning som jag fick pressentkort till av mina kära klasskompisar.

Kvällen igår var mycket trevlig, vi åt, sjöng singstar och sen snackade vi en massa. Sen på kvällen följde vi tvillingarna till bussen och lite så. Fick väldigt många fina presenter, ska ta bild på dom idag så ni får se! :)

Men nu måste jag fixa mig klart för jag tror att pappa redan är klar. Men vi hörs senare! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0