i don't wanna be without you babe.

Pluggat klart och har även hunnit städa mitt rum, så nu är jag stolt över mig själv. Kollade precis på "Ung och bortskämd" också, har ni sett det? Om inte så borde ni göra det (på svt-play) det är faktiskt väldigt underhållande, men herrregud tänk att människor kan vara så korkade. :o Nu ska jag måla mina naglar och sen ska jag förbereda mig för att lägga mig, skönt att komma i säng i tid någon dag. Fast klockan är redan halv 10 så lär väl inte sova förrän typ 11 så det är ingen skillnad men ändå. PUSSS på er iallafall, vi hörs imorgon.

En bild som jag inte har visat innan, på mig och Hedda på spanskan... Otrooooligt smickrande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0