8 november

Godmorgongodmorgon! Lovet är slut och idag vankas skola, som tur är har jag bara tre lektioner på måndagar och slutar 13.35 och imorgon har vi d-dag alltså är vi lediga. Skönt, annars hade det gjort lite mer ont att gå upp idag. Utanför mitt fönster är det frost överallt det är alltså svinkallt, ajajaj! Plus att jag har ful-dag idag då inte ens svartvita bilder kan göra mig snygg haha! Aja nog klagat, jag kommer hem runt 2 och då får vi se vad jag har ork till haha. Men vi hörs iallafall senare, PUSSSS

Jag tror inte riktigt ni ser hur kallt det egentligen är, men iallafall en bild tagen från mitt fönster (in till grannen) precis.


Jag kör på lockigt och stickat idag.

Kommentarer
Postat av: Laila

Fin du är :)

2010-11-08 @ 09:42:17
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: My Vestlund

Super fint!

2010-11-08 @ 13:00:49
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0