Plugg

Nu ska jag ta tag i det sista plugget som är kvar i nian.
Svenska tal, engelska tasks, bildredovisning.

Sitter här och skriver mitt tal och tänker på hur kort tid det är kvar av högstadietiden. På torsdag är det bal, fredag är en vanlig dag. Sen är det kabarévecka och veckan efter det - avslutningsvecka.

Innan var jag lättad att vi skulle sluta och hade nedräkning på dagarna, nu blir jag bara mer och mer ledsen när jag tänker på att vi ska sluta. Inte för att jag vill gå i skolan, men att vi ska splittras och börja gymnasiet. Herregud, :(

Aja, ska inte vara såhär deppig nuva ! ;)
Om 45 minuter är det Desperate Housewives - tredje sista avsnittet , glöm inte att titta hörrni !


Avslutningen förra året.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0