God morgon

Åh vad skönt att vakna en tisdag och inte behöva gå upp vid 6-7!
Det är klassbytardag i vår skola idag, och eftersom våra lärare måste vara med sina nya klasser, så har vi ingenting att göra. Så vi fick vara lediga till 14.30!

Eftersom jag har opposition till "Energi och miljö temat" klockan 2 måste jag vara i skolan då. Sen är det bara kabaréarbete med dans och sen hem igen.

Nu ska jag fixa mig lite, sen klockan 11 tar jag bussen till Katja. Vi ska bara förbereda redovisningen lite.
Sen sticker vi nog till nova.

Hoppas ni får en bra dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och linnea kommer osså till nova:( glömde du oss;) ? ahha<3 snygging,<3

2010-05-25 @ 11:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0