Söndag

HIPPHURRA, solen skiner idag och jag är jätteglad! Ihhh :D
Jag blir alltid så himmelens glad när det är sol ute, vilket det är idag .. yey!
Idag har jag delat ut reklamen .. sen så har jag städat och lyssnat och sjungit med på musik! :D

Igår så var jag hemma hos Anne med Linnea och åt tacos och tittade på Melodifestivalen. Vilket var mycket trevligt! :)
Anna som vann var ju inte superbra, vi hejade på Eric Saade .. aaah vad han är snygg! :o

Eric Saade är snyggsnyggsnygg !


När det är sol åker kepsen på !

Nu ska jag städa det sista och sen bär det av till mamma,
hörs kanske senare!
Puss, <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, Eric är riktigt heeeeeet! =D=D

2010-03-14 @ 15:32:51
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0