God kväll

Nu har man klarat av denna studiedag och jag känner verkligen att detta har varit en studiedag, bokstavligt talat.
Har skrivit min no-labbrapport heeela dagen och är inte ens 100% färdig med den, känns som om jag aldrig blir nöjd!
Som sagt , no plugg hela dagen. Men jag har faktiskt också varit duktig och varit ute och sprungit 5 km! Sen på kvällen så gick jag och Anne en lång runda och passade på att gå hem till Katja och vara där en stund.


Jag och Anne ... inte idag dock!

Nu ska jag hoppa ner i sängen för det är skola imorgon .. har iallafall sovmorgon och behöver inte gå upp förräns klockan 8.

Hoppas ni alla har haft en mysig dag.
Puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0