sommarlov

Andra dagen av sommarlovet idag och var är sommarvädret? Ute är det molnigt och ganska kallt, usch å fy. Jag får ingen riktig sommarkänsla om det inte är sol och varmt ute. Kollade iallafall på väderkanalen och såg att det skulle bli finare väder framåt helgen. Hoppas det håller i sig också!

Dessa första veckorna av lovet ska jag umgås med mina vänner som senare ska åka utomlands. Katja ska vara iväg i 4 veckor och Anne träffar jag inte förrän vi åker till Grekland. Tur att Linnea är kvar med mig här i kalla Sverige iallafall!

Vet ni vad, att det är 44 dagar kvar till vi ska åka till Grekland!!! Wiiihoo, som jag längtar. Jag, Katja och Linnea ska flyga ner ensamma och så väntar Anne på oss där ... Det kommer bli bäst! :)

Okej, detta inlägget blev jättelångt och ointressant ... Men ni får ha en skön sommar och jag tror att bloggen kommer bli roligare nu när jag är ledig och så!


Underbara nior på bilden! :D

Puss, <3


Kommentarer
Postat av: gylte

fett kul att ni ska vara i grekland tillsammans :D<3

ni kommer älska stället, tro mig!

riktigt fint & mysigt och övergood mat, haha ;)

2010-06-18 @ 14:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0