when there was me and you.

Nu har jag lite större koll på vad jag ska ha med mig. Kläderna och sakerna ligger dock i högar på min säng, så det känns som om det kommer bli oordning när jag ska gå och lägga mig. Aja, har hela morgondagen på mig att packa också, måste verkligen dubbel- (eller snarare) trippel-kolla så att jag har allting med mig, nu har man ju inga föräldrar man kan förlita sig på. Pass och pengar är iallafall nedstoppade och det är det allra viktigaste.

Jag hann tom träffa Katja en stund ikväll också, vi var på City Gross och köpte några tidningar vi ska ha med oss. Sen var vi ute och promenerade en sväng och snackade.


Bilder från idag: Hahah sånna turister vi är, det är bara magväskan och plastkepsen som fattas! Men åååh vad jag älskar er tjejer.

Nu ska jag gå och lägga mig, det kommer bli en låååång dag imorgon.
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0