söndagskväll

Jag vet att jag sa att ni skulle få bilder från igår, men det blir inte ikväll iallafall, någonting knasigt hände med min kamera när jag skulle lägga in bilderna på datorn, så de fräsigaste bilderna kom inte in på datan ... Får fixa det imorgon. :s

Idag har jag som sagt delat ut reklam och varit hos mormor & morfar. Sen åkte vi hem, handlade och nu sitter jag framför "Project Runway". Sen ska jag ta en dusch, fixa mina naglar och sova! Åhgud, jag har varit så trött, så trött idag. Hade egentligen tänkt att plugga lite, men nej min hjärna vill inte fungera... :s

Look for yesterday.

tunika - Bik Bok
halv glansiga leggings - H&M
klackar - Din Sko


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova, eller om jag har någon ork ska jag plugga lite.

Puss, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0