Söndag

Idag är det söndag och jag vaknade med ångest. Har så himla många saker på min "Att göra-lista" så vet inte alls i vilken ände jag ska starta. Låg i sängen liite för länge och bara gjorde ingenting, sen delade jag ut reklam. Sedan sa pappa till mig att vi skulle gå på bio med familjen, perfekt för mig som är lite deprimerad! :o Vi ska iallafall se Planet 51 någon animerad barnfilm, hehe. När jag kommer hem får jag ta tag i städning av Bagdad-rummet (mitt rum) och några läxor!


Idag längtar jag också efter sommaren något fruktansvärt mycket!!! Värme, bad, bränna, Grekland och ledighet .. Ja allt! Tänk att vakna upp och sätta på sig bikinin och dra till havet eller nånting, herregud vad jag längtar!!!


Turkiet, 08


jag 08, solbränd! :o

Ha en bra söndag allihopa!
Puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0