seg idag

Hejhejhejhej,
förlåt att jag har varit så himla seg idag... Men hann inte blogga i morse, var tvungen att skynda mig så mycket till bussen, sen efter skolan vek jag reklam hos pappa (tradanstradans) och sedan bar det av till Nova. Käkade lite där och sen tog jag bussen till stan med Anne och Linnea för att köpa godis på Candy people (?), bara jag som tycker att det är väldigt fräckt och annorlunda där? ;) Iallafall, efter att vi hade köpt godis gick vi till Katte för att ta bussen hem till Sandby :) Väl hemma hos mig tittade vi på "My bloody Valentine", den var väldigt läskig stundtals och lite långtråkig ibland. Sen så var den lite för "köttig" för min smak. Så nej ingen höjdare! ;) Efter filmen så skjutsade vi Anne och Linnea hem, och nu sitter jag här framför datorn.


candy people.

bilden talar för sig själv.

sommaren 09 ... herregud vad man såg ut :o

Jag är så himla trött idag, skolan tar verkligen kål på mig... Så jag tror att jag ska nanna snart så att jag kan vara pigg och utvilad för morgondagen: den första lördagen i den första helgen denna vårtermin! :)

Imorgon ska jag förmodligen hem till Katja och äta räkor på kvällen, :)

Puss och godnatt, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0