orklös

Är det bara jag som inte har någon ork? Jag gör inget annat än att sitta vid datorn, orkar inte ens prata när jag sitter och äter mat med familjen. Försov mig idag pga att jag var så jävla utmattad. Jag har egentligen 10 000 saker att göra. Viktiga saker som plugg! Men nej, istället bänkar jag mig framför datorn, läser bloggar och stänger in mig i mina hörlurar.

Allting är skolans fel! Åhhhh, fan vad jag inte orkar med skolan. Hur ska detta egentligen sluta? Började i måndags och bara haft en helt vanlig skol-dag än! FYFAN!!! :(

Nu ska jag verkligen försöka ta tag i mitt liv och duscha, sen ska jag sätta tänderna i svenskaläxan tills imorgon!
Ska också försöka lägga mig tidigt så att jag orkar gå upp i tid imorgon.


Puss, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0