godmorgon

Idag är det tisdag, en dag närmare helgen och skola. Jag hade lite tid över nu på morgonen så kunde göra ett inlägg. Problemet är bara att det inte finns någonting annat att skriva om än skolan, så blir ett till sånt tråkigt inlägg. Jag ska iallafall ta på mig jackan, halsduken, vantarna och skorna och cykla iväg till bussen. Längtar till sommaren då man kan sätta på sig ett par ballerina eller gladiatorsandaler, åhh, det kallas lycka! :) Slutar klockan 15.30 idag, förmodligen lite tidigare eftersom vi bara skulle välja Kabaré sak på TTF. Jag bloggar iallafall när jag kommer hem.

Ja som sagt inte så mycket att skriva om, men här kommer några bilder på dagens:


Långärmad tröja - MQ
Jeansleggings - H&M

Ha en bra dag,
Puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0