Fredagsmys

Jag vet att jag har varit sämst på att blogga idag. Men för det första är jag superduper trött idag och för det andra gick jag hem till Katja direkt efter skolan. Så det har jag att skylla på iallafall. Sen så måste jag faktiskt klaga på Gunnesboskolan idag!!! Började skolan klockan 8.10 då vi skulle ha bild, men nej bildläraren var tydligen sjuk ... så vi gjorde absolut ingenting på den lektionen! Sen så var det spanska, woho kors i taket att läraren var där! :o Sen så skulle vi ha SO, men sjukis lärare ... Så vi gjorde ingenting på denna lektionen heller!!! Gick hem kanske 45 minuter tidigare och käkade lunch hos Linnea. Sen så var vi tvugna att gå tillbaka till skolan för att vi skulle ha NO. Läraren var borta här också, så vi fick ha en vikarie. Hon sög verkligen och det enda vi gjorde var att skriva ett läxprov! Sen sprang alla runt i klassrummet och bara skrek typ?! :o Det som jag vill ha sagt är alltså att Gunnesboskolan suger när inte de riktiga lärarna är där!!!! Visst är det sjukt skönt att inte göra någonting på lektionen, men vi har faktiskt saker att göra ... som ska vara klart på tisdag! :S Aja, vi får väll hoppas att sakerna blir framskjutna lite! :) När man skulle gå hem blev man mulad också!!! :(

Sen gick man som sagt hem till Katja och chillade lite eftersom hon ska flytta imorgon! :o Så då ska man befinna sig hemma hos henne klockan 9.00 imorgon och agera flytthjälp ... får ju se hur det går med mina mega muskler, hehe!

Nu är det dags för fredagsmys, :)
Puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0