första skoldagen avklarad,

Hallåj,
Då är man hemma efter första skoldagen efter lovet, inte jättejobbigt men fick reda på en massa jobbiga saker. Vi kommer ha minst två inlämningar, redovisninar eller prov per vecka + andra läxor som läggs på. Sen kommer vårterminen också bestå av nationellaprov, vilket jag inte hurrar över! Men en sak som är bra, är att jag har sovmorgon varje tisdag, och slutar 14.10 på torsdagar istället för kl 15, det är för att jag inte har HKK. Då slutar jag tidigare, har sovmorgon och har ett mindre ämne att plugga till, JIPPY !!! :D

Aja, sen gick man in till Åhlens en sväng på vägen hem, köpte hårfärg. Visar sen :)

Ska äta nu, bloggar lite senare ...

Pusss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0