Fixar mig

Jag är hemma från Katte och stan nu. Jag är helt säker på Katte, men ville ha lite mer info om vad estetisktval är för något ... står mellan dans och musik. Vet fortfarande inte vad jag ska välja. Sen så var vi på stan till kanske klockan 4, fikade och sånt. Sen så cyklade vi inom Katjas hus påvägen hem. Nu måste jag fixa mig klart för jag ska till Anne snart och fira henne!

Dagens köp:
Body lotion - Åhlens 29:-

Svart tröja med trekvartsarmar och "puffigare" axlar - H&M 99:-

Och detta har jag på mig nu när vi ska hem till Anne

Tröja med "puffiga" ärmar - H&M
Svart/Grå kjol - H&M
Svarta strumpbyxor
Smycken

Jag vet inte om jag bloggar ikväll, vi får väll se hur jag mår och hur pigg jag är.
Puss, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0