Bring it on - Fight to the finish

Nu har jag sett klart filmen och den va verkligen bra! Defenitift värd att se. Det som gjorde den ännu bättre va ju att där va snygga skådespelare... ;) Men som sagt väldigt bra, en sån "feel-good" film som man inte kan göra annat än att sitta och le när man tittar på. Lite förutsägbar, men sjukt bra! ;)



Nu känner jag mig mycket bättre än vad jag gjorde i morse, fortfarande lite ont i huvudet. Men om man nu knarkar alvedon så går det nog över tills imorgon! :)

Puss, <3


Kommentarer
Postat av: gyylte

bring it on - fight to the finish är skitbra (y)

och han killen som är med i filmen är riktigt riktigt snygg! :D

2010-01-14 @ 15:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0