26 januari

Dålig uppdatering idag ... men nu kommer ett inlägg - bättre sent än aldrig, eller vad säger ni? Dagen har tillbringats i skolan, men började med en underbar sovmorgon. Skolan var lika tråkig som vanligt och det hände ingenting som är värt att skriva om. Efter skolan så gick jag och Katja till Nova och kom hem med några fina saker (se bilder). När jag kom hem började jag plugga direkt, eftersom jag känner att jag har slarvat lite med det de senaste dagarna. Men håll med mig om att det är dötrist att sätta igång att plugga när man kan hitta på en massa andra roliga saker istället?! Snart kommer jag väll komma in i rutinerna som vanligt igen och förhoppningsvis kommer det vara lättare att ta upp skolböckerna och börja plugga. (Okej, det var bara önsketänkande, men iallafall!!!) Nu ska jag bara sitta vid datorn tills Paradise Hotel börjar! :D


Hårklämmor, H&M : 19,50 :-
Sött Cupcake läppglans, BikBok : 29 :-
Ring, H&M : 10 :-


Cupcake läppglans


Tröja, BikBok : 75% rea på 249 :-
(ser annorlunda ut i verkligheten)

Puss, <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den tröjan var jättesnygg! = ) <3

2010-01-27 @ 17:55:02
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0