Lördag och den 6 februari

Igår bloggade jag inte alls. För jag hade nämligen inte tillgång till någon dator. Först var jag i skolan (as always), sen gick jag hem till pappa för att fixa reklamen. Efter det gick jag till Nova med Anne, Linnea och Katja. Sen gick vi hem för att äta kvällsmat. Kvällen tillbringades sedan hemma hos Katja! :) Sen tog jag bussen hem till Sandby och somnade bums när jag kom hem.

Dagens köp:

Eva Longoria Mascara + : Kicks 129kr


Rakhyvel : Kicks 140kr

Idag vaknade jag runt 11 och ska snart hoppa in i duschen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag förutom att jag ska till Nova med mamma och lillasyster lite senare.

Ha en bra lördag allesammans,
Hoppas på mer uppdatering idag iallafall!
Puss, <3


Kommentarer
Postat av: Maja

Om det är den rakhyveln jag tror så är den asgrym!

2010-02-06 @ 16:12:55
URL: http://majamanssons.blogg.se/
Postat av: Fanny Staaf

Sv: Awww, tack :D

2010-02-06 @ 17:59:00
URL: http://fannystaaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0