4 februari

Idag var det skola som vanligt. Gick en sväng om pappa på hemvägen för att se om reklamen hade kommit vilket den inte hade. Så då fick jag fortsätta hem till mamma med bussen! När jag kom hem satte jag mig vid skrivbordet med mina spanskböcker direkt och här har jag suttit i två timmar utan paus!!! Prov imorgon och dum som jag är har jag inte pluggat innan, så fick allt till sista dagen. Ikväll blir det fortsatt plugg, dusch och sen sova. Är lika trött som igår och jag orkar faktiskt inte engagera mig i bloggen idag heller, tyvärr!

Ha det superbra alla!
Puss, <3

Kommentarer
Postat av: jennie

sv: ah, men språk är rätt kul. läste franska nu i slutet av gymnasiet det var rätt kul.

jag svarar på alla kommentarerna och kollar teve :)

några planer inför helgen?

kram

2010-02-05 @ 11:02:02
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0