tråkmåns

Okej jag lovade några inlägga ikväll, men har helt enkelt inte haft tid. Det känns som om det enda jag gör är att klaga på noll inspiration i bloggen hela tiden, men det är så det ligger till nu och det är bara att gilla läget. Har för övrigt varit överambitiös och suttit och skrivit ihop manus-lappar om vad jag ska snacka om på redovisningen imorgon, så nu ska jag bara träna in det! Göttans! Kom på att jag ska ha med en engelsk artikel till skolan imorgon också, men det får jag göra på lunchen imorgon för det orkar jag inte göra nu.

Aja, ska kolla igenom nkn nu igen sen är det sängdags för mig allt detta plugg tar kål på mig! Puss och godnatt
Här har ni en bild på mig som är tagen precis .. laaagom sliten!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fin blogg och fint namn ;)

2010-12-01 @ 22:03:47
URL: http://sofienorman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0