the bed is waiting

Guud vad det var skönt att bada. Rakade benen, hade hårinpackning och hade en chokladansiktskräm. Smorde även in mig med massssa hudkräm så nu känner jag mig väldigt fräsh. Jag är klar med allting jag skulle göra idag så nu tänkte jag bara lägga mig i sängen och sova, lär somna som en stock direkt. Sen imorgon har jag en liten sovmorgon och en kortis dag. Tror även att jag ska sova hemma hos Emma på kvällen, vi funderade på att ha lite julmys. I helgen ska jag förövrigt njuta av den sista lediga helgen i Sverige detta året och sen ska jag packa.

Men vi hörs säkerligen imorgon. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken söt bild ! :)

2010-12-02 @ 22:15:04
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0