much to do

Jag har en massa saker kvar att göra även fast jag redan har gjort den del, tänkte hoppa in i duschen nu.

En sak som slog mig innan var att tänk vad många saker jag gör nu som jag gör för sista gången detta året. Som att vara i skolan en hel dag, vara hemma hos mamma och typ duscha hemma. Sjukt att tänka så faktiskt.

Aja nog om det filosofiska och mer till det intima, dags för dusch nu!
Jag lovar er att ni får ett inlägg imorgon innan jag sticker, det ska jag allt hinna med! MEn som sagt dusch nu och sen måste jag fortsätta med avprickningen av 2do-listan. Hoppas ni mår bra! PUSSS


Kommentarer
Postat av: Emma N

Jo, jag är inte hemma hela lovet men vi kan ju höras :) Du får ha det så bra i Thailand!! :D

2010-12-08 @ 22:39:16
URL: http://www.emmans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0