Jag älskar Thailand

Hur är det med er? Här i thailand är allt super över 30 grader och massa sol, bad och shopping. Vi åt precis mycket god mar påå en restaurang mitt på stranden. Har även hunnit shoppa en del, shit vad det är billigt här! En fin långklänning för 300 bath alltså 75 svenska kronor. Och ett par fina skor för 25kr, helt galet! Indigon ska vi snorkla och åka en båttur till fyra olika öar. Kan tyvärr inte lägga in några bilder eftersom jag bara har Ipaden ... Har dock trådlöst internet på detta stället så i. Typ åtta dagar till. Lägger upp något senare om jag har något spännande att säga. Nu ska vi mysa lite och sen blir det sängdags .. Et är sex timmar mer här än hemma. Hoppas ni har det bra. Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0