för jag vet, vem jag är när jag är hos dig

Hemma från en promenix med mammsen och nu har jag precis kollat på "Ung och bortskämd", det är så himla roligt haha. Drack nyss en kopp te också. Nu ska jag nog ta mitt pick och pack från soffan och dra vidare in mot mitt rum. Innan jag lägger mig ska jag läsa lite engelska också, det är bäst så eftersom jag inte har pluggat någonting idag. Imorgon är det tisdag vilket innebär en helvetesdag i skolan, men det ska nog gå bra .. min klass är full med underbara människor som gör det lättare och roligare! Det är även dan före dan före dopparedagen eller okej inte dopparedagen utan Thailandsresandagen. Och anonym, du borde vara stolt över mig eftersom jag inte ens har nämnt resan nu på några dagar. Hehe! Aja, det innebär iallafall att jag har en del att stå i.

Nu ska jag sluta tråka ut er. Så hörs vi imorgon. Puss på er ... bara så ni vet så är ni bäst, era kommentarer förgyller min dag .. även fast dom är få så värmer dom. Fortsätt kommentera det skadar inte, (om det är snälla kommentarer vill säga!)


Kommentarer
Postat av: My

Men åh, det är bara vilja och kärlek som behövs. Han ska inte behöva tveka! Du verkar vara en fantastisk tjej. Jag håller tummarna för er. ♥

2010-12-06 @ 21:30:34
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha äälskar att du driver med den som kommentarer så jävla taskiga saker. Älskar sånt! Go girl!

2010-12-06 @ 22:35:08
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0