8 december

Hejhallå!
Kom hem från skolan för ett litet tag sen och nu har jag åttahundra saker att göra. Imorgon klockan 12 går tåget som ska ta mig och min familj till Kastrup och sedan ska vi flyga till Thailand med en liten mellanlandning i Turkiet. Hur niiice? :) Dock måste jag in till skolan i 90 minuter och göra del 1 av nationellaproven i maA! Detta gör att jag som sagt har åttahundra saker att göra. Måste skriva diskussionsdelen på en labbrapport, städa mitt rum, packa det sista från mamma, åka till pappa, packa det sista därifrån och sen duscha och fixa mig själv. Tror ni jag hinner? Det är klart jag gör hehe. Men det lär bli lite tyst på bloggen idag, men hoppas ni har överseende med det.

Här har ni några mycket snygga bilder på mig och sara idag. Puss på er! HAHAHAH har ni någonsin sett något fulare än den sista bilden? .. Nej, jag tänkte väl det.

Kommentarer
Postat av: matilda ♥

vad fin du är! :)

2010-12-08 @ 20:06:58
URL: http://matildax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0