6 december

Hej hopp, hur är läget med er idag?
Med mig är allt på topp förutom att jag är lite småtrött men det hör väl till. Skolan idag var bra. På lunchen hann jag gå inom Åhlens för att byta min väska jag fick i födelsedagspressent, den hade gått i sönder i ett av fästena vid handtagen (där de sitter fast i väskan) så jag gick till Åhlens och flörtade till mig en ny, haha! Nämen det är ju inte så roligt att en väska går sönder efter 2 veckor, men nu fick jag iallafall en ny så nu är jag glad igen! Köpte även en ansiktskräm där.

Nu är jag hemma som ni kanske fattade och ikväll ska jag njuta av att jag inte har så mycket att plugga. Ska bara göra lite engelska och naturkunskap, det är egentligen inte så viktigt men ändå. Tror jag ska hinna med att ha lite ansiktsmask, fixa med låtar till min ipod och kolla på "Ung och bortskämd" också. Mysig måndag detta!

Dagens outfit kommer upp här senare ikväll.
PUSSS PÅ ER !

Näääärbild (och anonym det är inte fel med närbilder, ;) tänkte liksom bespara dig några tangenttryckningar genom att göra det klart för dig redan nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0