1 december

Godkväll sötnosar!
Idag är det första december vilket innebär att vintern är här på riktigt, julen har kommit och adventskalendern börjar. Kollade på avsnittet i morse men jag vet inte vad jag tyckte om den .. Den var väl ingenting att hurra över direkt, men det kanske kommer. Efter skolan stack jag och fikade med underbara Emma i min klass och sen drog jag hem. Har varit och kollat på min lillasysters gymnastikuppvisning också. Nu ska jag sätta mig med lite naturkunskap, har redovisning om växthuseffekten imorgon och måste förbereda stödord. Så ja där har ni min dag i ord. Ska försöka klämma fram något inlägg senare, men som ni vet är det dåligt med inspiration nu.

Iallafall hoppas ni har haft en underbar dag och att den fortsätter lika dant. Pussssisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0