SOFIEFI.BLOGG.SE


Jag måste bara tipsa er om en av mina favorit bloggar - klicka här

Det är en tjej som heter Sofie som driver den, och såhär skriver hon om sig själv:
Hej, mitt namn är Sofie Roxå och jag är 16 år, och kommer från staden Lund i Skåne! Här i min blogg hittar ni allt från mode till musik till min vanliga vardag. Om ni vill kontakta mig mejla mig då på: [email protected]. Hoppas ni gillar min blogg! Kram!

Att jag gillar bloggen så mycket är för att den inte är som alla andra modebloggar. Hennes blandning av inlägg gör bloggen mycket roligare att läsa. Sofies stil är inte heller något att leka med och hennes garderob är något jag gärna hade haft!


Ett smakprov av en av alla hennes snygga outfit's.

Så nu tycker jag verkligen att ni ska gå in på hennes blogg och se om ni också fastnar för den så som jag gjort!

Alla bilder är lånade från hennes blogg (http://sofiefi.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men shit Sofie, fattar du hur glad jag blev nu! Tuuuuuusen tack söta du!! ♥



Hehe, jaaa man är lagom taggad nu va ;) Men hoppas du får det bra! Kram!

2010-08-15 @ 11:01:50
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0