no hope, no love, no glory

Tänk att för endast några dagar sen var jag med mina allra bästa kompisar i ett varmt land och stekte! Vad gör jag nu? ... sitter på mitt rum och tittar ut genom fönstret och ser att himmlen är fylld av gråa moln - Fytusan vad deprimerande! Sen börjar skolan på onsdag och det börjar verkligen kännas i kroppen nu, fjärilarna i magen börjar få liv.

Aja, nu ska jag sluta vara så tråkig och ta tag i mitt liv. Dags att jag börjar fixa mig lite, för ikväll ska vi hem till våra grannar och äta middag.


i brist på annat att göra kan man leka med webcamen.

pusss

                                                                                                                     

Nu åskar och regnar det också, toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0