jag vill INTE

Morniiiin', idag är det måndag och NÄST sista dagen på sommarlovet. Jag vaknade upp med en rejäl ångest, jag vill verkligen inte börja gymnasiet. Hur mycket folk än försöker få i mig att det var den roligaste tiden i deras liv och ditten och datten, känner jag ingen som helst glädje att komma dit. Åhfyfan, det kommer inte bli kul! Inte nog med detta så får man inte njuta av vädret de sista dagarna heller, det blåser som värsta orkanen ute. Herregud, deprimerande värre!

IAllafall så har jag precis fixat mig klart och ska snart cykla iväg för att möta Alice och sen ska vi ta bussen tillsammans till Lund. Hon skulle till någon kompis så då kunde vi lika gärna åka tillsammans, det är mycket roligare. Jag ska först till pappa för att hämta några saker jag glömde och sen ska jag träffa Katja och Linnea. Vi ska först till Gunnesboskolan för att hämta kabaréfilmerna och sen ska vi en sväng till Nova och stan. Jag måste köpa en kalender till skolan........



Nu måste jag rusa för ska möta Alice om 5 minuter.
Vi hörs senare i eftermiddag/kväll.
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0