i'm right here where you left me

Heeej, ursäkta att jag är så himla dryg idag. Det är så mycket att tänka på och så många intryck att ta in att jag är helt slut nu. Har verkligen ingen ork, så det är därför det är så tyst i bloggen idag.

Har precis duschat och nu ska jag packa lite saker tills imorgon. Först är det skola, sen efter det ska jag direkt hem till pappa och både lämna och hämta några saker och sen direkt efter det hem till Katja. Sen ska jag till Malmöfestivalen med dom tre bäääästa! Äntligen är det MF som jag har längtat, wiihooooooo!!!! :D Så om du vill hitta mig en vecka framöver åk till mf, haha nej jag skojade bara, men lär hänga där rätt mycket.

Eftersom jag ska till pappa direkt efter skolan imorgon kommer jag inte ha med min dator, orkar inte släpa runt på den hela dagen. Därför kanske det inte blir så många inlägg under denna helgen. Men återkommer iallafall helt på söndag.

Nu ska jag fixa dom sista sakerna, vi hörs när vi hörs!
ciao bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0