I'm home

Nu är jag (tyvärr) hemma igen! Vi har haft det så himla underbart, vet inte riktigt hur jag ska förklara resan med ord för det är något som bara kan upplevas!

Jag kommer visa bilder och sånt senare och då kan jag berätta vad vi gjorde. Vi har iallafall solat och badat, träffat människor, festat och varit på bröllop och massa mer saker, som sagt jag berättar mer sen!

Måste iallafall berätta att igår när vi skulle hem, så mellanlandade vi i Wien... Sen hoppade vi på flyget och det lyfte och allt var som det skulle. Men efter vi hade flugit i typ en halvtimme så började piloten snacka i högtalaren om att någonting var fel med flyget och att vi skulle behöva vända om tillbaka till Wien igen. Typ ingen på flyget hörde vad han sa för det brusade så mycket i högtalarna och inte ens flygvärdinnorna hade någon aning om vad som hade hänt. Så vi fick åka tillbaka till Wien och gå in på flygplatsen igen. Efter typ en halvtimme så hade teknikerna lagat flyget så vi kunde gå ombord igen. Detta ledde till att vi landade på Kastrup vid 22.00 isället för 19.00, lagom surt! Och vad är det första vi möts av när vi går av planet? ... Jo regn, och inte lite duggregn utan SPÖregn. Sen när vi hoppade av tåget på svensk mark var det första vi möttes av spöregn och åska! Ett väder som är sådär lagom kul att komma hem till!

Denna resan var ändå den bästa resan någonsin, tack Anne, Katja och Linnea .. jag älskar er! <3



pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0