24 augusti

Hola amigos, hur står det till idag?
Jag är sjukt trött och trodde knappt att jag hade sovit någonting när klockan ringde i morse. Så nu sitter jag här och kämpar för att hålla ögonen öppna. Vet vad som väntar mig idag i skolan, 8.15-16.20 lååång dag! Måste också bestämma mig för hur jag ska ta mig till skolan, det är blåsigt ute men sol just nu. När jag vaknade spöregnade det. Vet inte om jag ska chansa på att ta cykeln eller vara lat och ta bussen.

Idag vill jag inte riktigt fastna på bild, men detta har jag iallafall på mig idag:

Kavaj - STOCKH LM
Linne med kedjor - Lindex
Jeansleggings - H&M
Klocka - Ur&Pen
Ring - Guldfynd
Örhängen - Pilgrim

Vi hörs när jag kommer hem i eftermiddag, kanske ska på något infomöte efter skolan så då blir det kanske senare än fyra.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0