otroligt oambitiös

Oj vad många inlägg det blev här idag haha! Gillar faktiskt att blogga, det är rätt skönt att skriva av sig ibland faktiskt. Hela kvällen har jag suttit vid datorn för att jag skulle påbörja en svenskauppsats. Men nej istället har jag gråtit till Justin Bieber youtubeklipp, tittat Facebook 4000 gånger och sen uppdaterat bloggar om och om igen för att se om något nytt dykt upp. Träffade även Clara en snabbis och var och handlade med mamma på ICA. (Känner hur era intressesmurfar hoppar av upphetsning nu jepp). För övrigt ska jag gå upp om exakt 6 timmar och jag sitter här i blött hår. Måste alltså fixa en massa saker innan jag sover ... wiiiho kommer vara så pigg och fräsch imorgon så det skriker om det.

Nu ska jag sluta skriva en massa strunt som ni ändå inte kommer palla läsa eller lägga ner någon energi på.... puss på er !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0