20 oktober

Hej vänner!
Har inte haft något att dela med mig av idag tyvärr. Skola och sånt idag , alltså inte så roligt. Sen stack jag en runda till Nova för att köpa present till Katja, vilket inte alls gick bra haha.. Får ta en vända på stan imorgon efter skolan. Sen åkte jag hem med mamma och Elise som också var på Nova. Träffade även Clara en stund ikväll.. Nu sitter jag med datorn framför TV:n och skriver engelska. Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova. Uuh vad jag är trött.
Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag, ska bara ta det luuuugnt i helgen. Lunch på lördag med Katja och Anne, för att fira Katja lite, som fyller år imorgon, och sen planera inför lovet. På söndag ska vi vara med i MARCHING FOR LIFE konserten i Malmö Arena, det ska bli sååå kul. Wiiho.
Nu ska jag sluta babbla. PUSS!

Bild på Katja och mig från Grekland sommaren 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0