Ledig måndag

Igår blev det lite ändrade planer på kvällen, stack på bio med min lillasyster istället för att chilla hemma. Vi såg min låtsasfru eller ja på engelska heter den just go with it, ologisk översättning jaoo! :o den var väl helt okej, ganska mysigt iaf. Idag är det ledigt för min del (och imorgon) så då ska jag passa på att plugga på de tre prov som väntar mig nästa vecka. Nu innan tänkte jag snöra på mig jogingskorna och springa halvmilen, det är ju sol och allt! Hoppas ni får en underbar dag. (Och min blogg suger, men saken är att jag bara är inne på min mobil hela tiden och eftersom blogg.se inte har någon egen app kan jag inte ladda upp bilder, det är därför ni bara får en massa text. )Så var det med det. Pusss

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende

sv: okej :D tack!

2011-03-07 @ 13:31:19
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

updatera bloggen! >:

2011-03-09 @ 12:16:21
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0