Danmarkstripp

Heeej! Hur är det med er? Med mig är det bra, dock en aning sliten efter igår. Vill ni veta vad vi gjorde? Jaa då kan ni läsa nästa stycke annars kan ni bara skita i det hehe ..
Iallafall, jag och Rebecca fixade oss och växlade pengar och såntdär och sen vid 19.00 tog vi tåget till Danmark där vi mötte Berner. Tillsammans gick vi sen till lägenheten där festen skulle vara, och jag säger bara WOW ... de var typ 6 killar som delade på lägenheten och den var asstor och jättefin, drömlägenhet enligt mig! Aja iallafall så runt 10 började festen på riktigt och folket började trilla in. Väldigt trevligt folk också men mycket random eftersom typ ingen kände varandra, det var massa danska, norska, svenska, amerikaner, tyskar och finnar där. Efter massa dricka, bodyshots, dans och snack så drog jag, Rebecca och Erik till McDonalds klockan 6 på morgonen. Efter det slaggade vi i lägenheten i kanske 2 timmar för att sedan sätta oss på tåget hem igen. Väl hemma gick jag och la mig och vaknade en aning förvirrad och trodde att jag hade sovit ett helt dygn. Det var vår danmarkstripp det, galet men mycket skoj!

Kollade nyss på "Den utvalde" (tror jag den hette) som gick på 5an och nu ska jag snart krypa ner i sängen. Kanske ska kolla ett avsnitt Eva och Adam innan jag somnar .. Hahah sån tönt jag är, men de avsnitten är nostalgi på hög nivå!
Aja hoppas ni har haft en toppenhelg! PUSS
[email protected] (adda för mer info om denna pudding, haha!)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-19 @ 19:01:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0