JAG ÄR HEMMA IGEN - GOTT NYTT ÅR

Hejhejhejhej, hur mår ni? Jag mår suuuperbra, är hemma igen vilket är både skönt och inte. Usch och fy för detta vädret, hade gärna varit kvar i thailand med 40 grader varmare och sol. Inte förrän nu har jag insett hur bra vi har haft det, helt jääkla underbart. Har en miljon saker att berätta för er om resan, men eftersom mina föräldrar har alla bilder tycker inte jag att det är så kul att berätta om det nu, det kommer nog några bildbomber senare. Aja, hälften av solbrännan är redan borta efter fyra avslutande dagar med shopping och sightseeing i bangkok attans! Jag lovar att jag inte ska tjata ut er med mer snack om resan, men asså jag säger bara Thailand. Det är det underbaraste stället jag någonsin varit på. Alla är så himla trevliga, värmen, solen, de vita stränderna, shoppingen, asså allt är så himla bra. Men som sagt, när jag får bilderna får ni ta del av resan också. Har även shoppat en del som jag ska fota och visa er. Nu ska jag snart äta lite tacos, muuuuuums vad längesen det var jag åt det! Efter det ska jag nog träffa Alice. Måste försöka hålla mig vaken till iallafall 11 idag också, dagsrytmen är ju helt galen nu eftersom klockan är 6 timmar mer i Thailand än här hemma. Menmen, långt inlägg jag vet. Vi hörs senare, förresten lär min bloggning vara lite seg eftersom jag inte har varit inne på datan alls mycket i tre veckor så lär inte vara det här hemma heller. Iallafall puss på er och hoppas ni har haft en underbar jul och en bra nyårsafton. Gott nytt år förresten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp bilder :)

2011-01-03 @ 15:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0