i can see your halo

Fysiklabbrapportsskrivande, rinnande näsa och dökall.
Dessa tre ord beskriver min kväll. Jag mår inte alls bra, känner att en förkylning ligger och spökar, hoppas verkligen inte att jag får feber, det orkas verkligen inte med just nu. Tänkte skriva klart rapporten nu och sen skicka in den innan åtta. Sen ska jag fixa lite saker och sen är det dags att sova. Håller tummarna för att lite sömn får mig att må bättre.

Hoppas ni har haft en fin dag iallafall. Puss

Förresten är det många som ni känner som fyller år nu i början av februari? Asså det är sjukt vad det är många bekanta eller typ folk man läser om som fyller år nu, så många så att jag tom reflekterade över det. HAha onödig spaning, men ganska intressant ändå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll!

2011-02-15 @ 21:17:13
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0