Sista september

Godmorgon, är ni pigga och glada? Jag är iallafall för jag är ledig idag, wiiho! MEN jag insåg precis att det är den sista september nu, förstår ni vad det innebär? ... Imorgon är det oktober, och oktober är HÖST på riktigt! Det kändes verkligen ingår när jag skulle lämna dom vid bussen, jag hade hood, tjock skinnjacka, mössa (!), vantar (!) och halsduk. Visst är det mysigt, men jag gillar ändå värme mycket, mycket mer!
Aja, sluttjatat om det. Nu ska jag gå ner och gå ut en runda med hundarna. Eller jag släpper ut dom i trädgården nu, får gå ut med dom senare när jag har klätt på mig. Efter det ska jag äta frukost och sen vet jag inte vad jag ska göra, borde egentligen plugga lite smått har ändå spanska tills imorgon och en massa plugg till på tisdag men om jag inte orkar det ska jag se den delen som jag inte orkade se av "Kungarna av Tylösand" igår.
Hoppas det dröjer ett tag till tills våra gator blir snötäckta!
Vi hörs iallafall senare, hoppas ni får en fin dag i skolan eller hemma eller var ni nu kommer spendera den.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0