jag ser mig i spegeln med ögon röda av gråt

Godkväll sötnosar!
Sitter här och har hela skrivbordet fullt av en massa papper, böcker, häften och pennor. Om ni inte förstod det försöker jag alltså att plugga vilket är otroligt svårt då jag, för det första, inte har någon som helst ordning på mina saker och för det andra, att min studiemotivation just nu är lika med NOLL. Det enda jag har gjort på denna långa stund jag suttit här och försökt plugga är att skriva ner våra 77 engelskglosor som vi ska ha till nästa tisdag, greps lite smått av panik när min engelsklärare berättade detta! Det är ju nästintill omöjligt att lära sig så många glosor på en vecka när man har grymt mycket annat plugg. Har dock inget annat val än att bita ihop och göra det bästa av situationen. Nu ska jag fortsätta denna kväll med att läsa lite spanska som jag har tills imorgon, yey!

Kvällen i övrigt bjuds inte på så mycket spännande saker, ska duscha och lägga mig i tid. En viss person omvandlar all min energi till dålig energi, så ja mitt humör är inte på topp just nu kan jag tala om! Hoppas det blir ändring på det snart, för det är inte speciellt kul att gå runt att vara ledsen hela tiden. Aja nog om det och tillbaka till läxorna.



Vi hörs senare!
Puss på er, <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

GO GIRL!! haha skoja men håll hoppet uppe du ;) gud vet inte varför jag skriver sån töntig kommentar var bara på humör för de. Se ya in the korridor. / Lajjni :)

2010-09-02 @ 20:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0