havregrynsgröt,

Eftersom ett av mina nyårslöften var att äta mer nyttigt så ska jag satsa på att äta havregrynsgröt till frukost. Därför ska jag testa att laga en tallrik snart, för att se om det verkligen är värt att ens laga imorgon. Eftersom jag aldrig riktigt har gillat gröt tror jag att det blir en stor flopp. Det ser ju förfärligt äckligt ut också, men med lite socker och kanske sylt så tror jag att det ska slinka ner. Man vet ju aldrig vad man tycker innan man har provat. ;)

& nu kom jag precis på att det är Paradise Hotel ikväll : 22.00-23.00 !
Då vet man en som sitter bänkad iallafall, :)

Puss, <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

usch å blä för havregryn å PH :)

2010-01-11 @ 20:07:23
Postat av: Anonym

usch å blä för havregryn å PH :)

2010-01-11 @ 20:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0