Fredagsmys,

Idag har det varit ytterst dålig uppdatering på min blogg, skola och sedan har jag tillbringat hela eftermiddagen/kvällen med kompisar. Dagen har inte varit världens bästa, eftersom det har hänt en del grejer. Jag undrar bara att man kan vara så idiotisk, tänker man inte innan man gör saker?!?! Ja men i allafall... Jag var med Katja hela kvällen idag. Vi var bla, på CG, Värpinge, stan och Gunnesbo. För att skryta lite om att vi var duktiga, så säger jag bara att vi gick från Bantorget till Katjas nya hus, sen till Friskishuset och sen till Gunnesbo. Väl hemma på Gunnesbo gick vi också en liten runda. Rejäl motion är vad det var! :)

Imorgon så ska jag upp klockan nio, för att jag ska hinna fixa mig tills jag ska till Katte på extra-öppet hus. Även fast jag är helt säker på att jag vill gå där, så ska jag ändå dit. ;)

Jag hoppas på bättre uppdatering på min blogg imorgon.
Sov gott kära läsare.
Puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0