hej sur sofie

Nu pallar jag inte mer!
Har suttit framför ett halvskrivet "word-dokument" nu i säkert en timmes tid. Samtidigt har jag läst bloggar, kollat lite ny musik och facebook (som förövrigt är fyrahundraelfte gången idag). Min näsa rinner samtidigt som den är så täppt att jag inte får någon luft, jag hostar stup i kvarten och hela mitt huvud känns som om det är fyllt med slem och väger 10 kg extra. Jag är trött och mina ögonlock behövs hållas uppe med tändstickor. Jag vill sova, men vill ändå inte sova .. det kliar i kroppen!
Så för att sammanfatta detta väldigt deprimerande och flummiga inlägg.... jag är trött, jag har inte pluggat NÅGONTING ikväll och jag är allmänt pissed på livet.
Därför ska jag borsta tänderna, sminka av mig och kasta mig i soffan en liten stund .. sen ska jag bannemej sova struntar i vilket.
Sovmorgon och så har jag bara en lektion imorgon, så ska nog överleva. Dessutom kan jag komma hem på eftermiddagen när det fortfarande  är ljust ute och kanske plugga lite (KANSKE)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0