jävlar vad jag klagar

Jag vet att jag klagar och gnäller nonstop! Men jag är faktiskt trött på att titta på gamla repriser på tv hela dagarna, jag är trött på att svettas och frysa om vartannat, jag är trött på att höra regnet smattra mot fönstret, jag är trött på att ha ofräscht hår, jag är trött på att gå runt i pyjamas hela dagarna och värma pizzor i ugnen. Jag är trött på att vara ensam hemma och inte kunna göra ett dugg. Jag är trött på att inte ha någon ork att gå ut och ta frisk luft. Jag är trött på att inte få träffa mina kompisar.

Så nu skiter jag i detta. Imorgon SKA jag vara frisk och gå till skolan, hur jag än mår när jag vaknar. Lite vardagsrutiner tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0