grå dag

Grå dag, grå Sofie! Usch, denna dagen har verkligen inte varit väldans trevlig. Är trött och tråkig. Måste plugga, men istället har jag suttit framför datorn och sjungit endast för att göra något roligt.

Jag vill ha sol, värme, något att se fram emot. Jag vill ha dagar utan plugg med personer jag älskar och bara göra vad jag vill. Jag vill kunna gå utanför dörren utan att frysa ihjäl. Och jag vill ha en fungerande iPhone! Oj vad jag klagar .. men det är en sån dag idag. Hoppas ni mår bra iallafall.

Nu ska jag ta på mig en mysig kofta, tända ljus i mitt rum och försöka plugga lite. Sen ska jag se "Ensam mamma söker" och sen ska jag faktiskt sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0