puuh

Hej!
Dagen har inte varit nådig. Skola från 09.50-15.00, sen mötte jag Clara och så pluggade vi på biblioteket till 18.30. Sen cyklade jag hem och åt. Sen pluggade jag ytterligare tre timmar. Nu är jag så trött, fast det spritter i kroppen och känns som om jag har myror i benen. När jag pluggar så effektivt kan jag aldrig somna, det är ju då jag behöver det som mest.

Kan iallafall trösta mig med att jag har sovmorgon till 11.25 imorgon, så kan både sova länge och hinna plugga igenom mitt tal och den muntliga bokredovisningen på spanska.

Nu ska jag lyssna på relax musik och tänka på Justin Bieber, hehe. "best male artist" och "best pop artist" på EMA igår, inte illa! Och han är ju helt perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0